sunnuntai 30. marraskuuta 2014

Yhden kynttilän juhla




Olen yksivuotias. Nimeni on St.Pihlis ja asun virtuaalimaailmassa tähtien tällä puolen. Olen aika tavallinen vuoden vanha. Seison omilla jaloillani kaikkien hämmästykseksi. Valloitan maailmaa enkä ymmärrä surra sitä, että valloittamatonta aluetta jää kovin, kovin paljon. Olen vilpittömän onnellinen kaikesta saamastani huomiosta ja minua katsotaankin yleensä hyväntahtoisesti hymyillen. Tehtäväni tässä maailmassa on olla iloksi ja luoda yhteyttä läheisten ihmisteni välille. En murehdi menneitä enkä sure tulevia.
 
Tänään katselen ensimmäistä adventtikynttilää ja leikin että se palaa vähän minullekin. Leikki-ikä minulla on tosin vielä edessäpäin. Sitä odotellessa....
 
Naapuriin syntyi juuri vauva. Viikin kirkon blogi. Hauska, että saan kavereita. Ja kiva nähdä, millainen tyyppi siellä on kasvamassa.

- St. Pihlis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ja keskustelut ovat tervetulleita. Käytäthän omaa nimeäsi, kiitos.